pátek 4. ledna 2013

IMA + VbP PM

Příprava YM:




Obchodní seance:
1. vstup - IMD3 short. Dnes jsem vstoupil ještě v premarketu. V trhu byla podle mé úvahy velmi silná situace, které jsem neodolal. V 14:30 byli vyhlášeny 2x fundamentální zprávy. Vstupoval jsem chvíli před 15:00 kdy už byl relativně klid. Další fundamentální zpráva byla hlášena až na 16:00 takže celkem dost času na jeden obchod. Trh měl po fundamentální zprávě v 14:30 evidentně problémy překonat cenu 13340. Když FDAX o jeden tick překonal své high premarketu a vykreslil pěkný pin bar (červená úsečka) a YM (doji úsečka značící medvědí náladu) i FESX nepřekonali svoje high spekuloval jsem na jasný short. Trh se chvíli převaloval okolo vstupní ceny, pak chvíli před open kousek klesl mým směrem kde jsem asi 2 min. před open marketu přitáhl radši SL na BE. Nechtěl jsem riskovat že počáteční výkyvy trhu mě vykopnou na SL. Trh hned po open šel ale short.
PT 50+120 = 170$.
Pro tento týden končím. Měl jsem ještě v plánu longovat VAL ale jen za předpokladu, že zde trh opravdu ukáže selhání v podobě pěkného pinu ale to se nekonalo. Pak jsem chtěl ještě longovat VAH ale jen kdy trh výrazně povyroste nad a přijde tuto S/R úroveň 2x otestovat v podobě DB do trendu. Tato formace je v poslední době hodně častá a velmi silná.

PS: Jirko kde si se dneska zasekl :) ?






Dnešní skóre: +170$.

Žádné komentáře:

Okomentovat