pondělí 7. ledna 2013

IMA + VbP AM

Příprava FGBL:


Obchodní seance:
1. vstup - IMD short. Tento signál jsem vzal protože, na FDAX a YM byla chvilku před tím IMD long a FGBL značil v podobě doji úsečky a následně pin baru short. Nějak jsem zpanikařil a zdálo se, že trh prorazí S/R úroveň a pojede long ale hned jak jsem ručně vystoupil, tak se trh rozjel mým směrem short. Trochu mě to rozhodilo a naštvalo. Na 10 min. jsem odešel od PC se uklidnit. Nic vážného se přece nestalo, o nic jsem nepřišel a přijdou další šance.
PT +10EU.

 2. vstup - IMD short. V 10:00 opět pěkný pin bar, který se dotkl mé S/R úrovně. FDAX a YM znovu v pěkné IMD tak jsem zadal opět short. Trh ještě o něco povyrostl (SL mě podržel) ale na orderflow jednoznačně začali převládat prodávající. Cena se zastavila přesně na tick na mém PT kousek nad S/R úrovní, která se vykreslila v premarketu. Radši jsem tedy o jeden tick posunul PT zpět, pak jsem už byl vyplněn.
PT +100EU.







Dnešní seance: +110EU.

Žádné komentáře:

Okomentovat