neděle 28. října 2012

Změna



Změna taktiky.

Tak jsem asi týden o všem přemýšlel a došel jsem k závěru, že jsem to vzal za špatný konec.

1. Začal jsem live tak trochu pod nátlakem. Broker mi poslal mail, že od 1 listopadu za nečinnost na účtu bude účtovat 25$ měsíčně. Řekl jsem si, na co budu tedy čekat a začnu obchodovat na živo hned. To byla ale chyba a hned napíšu proč.

2. Jelikož mě živý "zatím" :) moje dosavadní práce, tak se snažím co nejvíce z ní vytěžit a hlavně před zimou. Na podzim mám vždy práce nejvíce a takřka chodím do práce od rána do večera včetně víkendů. Prostě trading jsem pojal tak, že přes týden budu dělat od 6:00 do 15:00, pak rychle domů, udělám si nějakou tu přípravu a pak rychle vzhůru do obchodování. Přes víkend jsem chtěl dohánět zameškané hodiny přes týden v práci. Takže celé to bylo hektické a nic jsem nestíhal. Zmatek v hlavě, roztěkanost z práce a pořád jsem přemýšlel, jak to pak všechno musím dohnat. A ve stresu samozřejmě dělá člověk chyby a za chyby se v tradingu jen platí a platí.

Takže jsem se rozhodl, že zatím live odkládám na zimu, až budu opravdu doma a budu mít na to klid a pohodu. Takto se trading opravdu dělat nedá. Co se týče poplatku za nečinnost? Radši budu platit 25$ měsíčně než denně 2x SL 60$. :)

Uvažuji o účasti na kurzu tradingacademy. Cítím to až v kostech co mi ze všeho nejvíce chybí, znalost čtení trhu z vyššího TF. Mám dojem, že pan Macháček na toto téma klade velký důraz a určitě bych se mohl něčemu přiučit. Náhodou neporadil by někdo, kde na toto téma sehnat nějakou seriózní četbu?

Také zvažuji změnu OP. Už při backtestu a paperu mám mnohem větší úspěšnost v protitrendových signálech. Trendové patterny obchoduji hlavně proto, že finančníci doporučují takto diverzifikovat riziko úspěšnosti a neúspěšnosti všech patternů dohromady ale mě vždy spíš vychází ziskovější protitrendové. Nevím, jaký na to máte názor.

Zatím Jirka.

Žádné komentáře:

Okomentovat